REKLAMACJE

Na wszystkie towary zakupione w naszym sklepie internetowym przysługują Ci uprawnienia wynikające z tytułu niezgodności towaru z umową. Zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.). - okres ten wynosi 2 lata.
 

Jak dokonać reklamacji ?

  1. Ściągnij formularz reklamacyjny w formacie *.pdf (kliknij, aby pobrać), wydrukuj go i dokładnie wypełnij. Reklamacje bez załączonego formularza, lub z błędnie wypełnionym nie będą uwzględniane.
  2. Towar, którego dotyczy reklamacja wyślij razem z formularzem i dowodem zakupu (paragon, faktura VAT) na adres:
Zakład Produkcji Obuwia Krimen Hanna Paziewska
Pilczyn Stary 80
08-450 Łaskarzew
z dopiskiem „baldaccini.com.pl – reklamacja towaru”.
 
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. 
W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.
 

Reklamacji nie podlega:

  1. naturalne zużycie obuwia,
  2. uszkodzenia mechaniczne,
  3. obicia i otarcia,
  4. uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy.

Każdy produkt odsyłasz na swój koszt i na własne ryzyko. Z tego powodu wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, lub nadaj paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania.

Nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem".
 

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. oraz zmiana K. C. (DzU nr 141, poz. 1176) o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.